Vybudujeme vám plně automatizovaný informační systém poskytující obchodní, ale i jiné informace o chodu firmy. Standardně je vystavěn nad datovým skladem.
Reportovací vrstva – zpravidla je integrovaná do intranetu společnosti, kromě flexibilních a parametrizovatelných informací poskytuje profesionální grafiku a možnost exportu do kancelářských aplikací. Reporty se zpravidla dělí na standardní, multidimenzionální OLAP kostky a dashboards; poskytují především pro top management firmy vizuálně atraktivní přehled základních KPI (key performance indicators).Reporting vizualizuje informace a pokrývá všechny oblasti interpretace informací potřebných pro podporu rozhodování v rámci firemní komunikační infrastruktury, například údaje týkající se počtu prodaných kusů, výše obratu, výše zásob, dodaného zboží, reklamací a obrátkovosti, lze nastavit období, regiony, porovnávání apod.
Rutinní zpracování manuálních vstupů – rozpočtů, plánů či výhledů, zpravidla verzovaných, které útvary controllingu většinou sestavují v kancelářských aplikacích. Obvykle se tento typ vstupů zpracovává již na vstupu do datového skladu, v reportovací vrstvě se provádí pouze porovnání.
Administrační modul, kterým je řízen přístup uživatelů k reportům, ale i k informacím v rámci reportů.