Zpracujeme analýzy a vyvineme vhodné modely z dostupných dat konsolidovaných do datového skladu, navrhneme vhodné nástroje.
Umíme dobře pracovat s analytickými prostředky, využíváme pokročilé analytické a statistické funkce
Segmentace zákazníků podle nastavených parametrů, jako je například úroveň obsluhy, rozvoj vztahů a práce se zákazníkem (retence, akvizice, up-sell a cross-sell), cílení produktové nabídky, řízení rizik na základě různých vstupních dat, behaviorální segmentace vycházející ze vzorců chování, hodnotová segmentace nastavená podle očekávané či stávající profitability, statická segmentace využívající statistické údaje.
Predikce – návrh, testování a kalibrace predikčních modelů k využití pro různé účely. Například PTB: propensity-to-buy; churn: predikce odchodů; hodnotové predikce: life-time value; rizikové predikce: PD – náchylnost k úpadku, LGD – vymahatelnost pohledávek.
Behaviorální skóring – zpravidla využíván jako vstup pro proces schvalování a stanovení limitu úvěrové angažovanosti.
Profitabilita jednotlivé obchodní transakce a jednotlivého zákazníka – alokace realizovaných výnosů a nákladů na jednotlivá střediska, činnosti, organizační jednotky apod.; pomocí vhodné metodiky lze využít jako samostatný analytický údaj pro manažerské rozhodování nebo jako vstup do segmentací a dalších procesů.